Lekplatser som lockar gäster

Retail-Segment---Section-1.jpg

 

Medan barnen leker njuter föräldrarna av att shoppa eller ta en drink tillsammans. Många företagare vet att en bra lekplats kan vara en stor faktor när det gäller att locka familjer, få de att trivas och komma tillbaka om och om igen. När barnen har roligt och leker får föräldrarna tid till att shoppa och umgås. Det är inte bara bra för familjer, det är också bra för affärerna, oavsett om det är ett köpcenter, en restaurang eller någon annanstans där du vill locka kunder och gäster.

KOMPAN erbjuder skräddarsydda lösningar för att du ska få den perfekta lekplatsen som både passar in i din omgivning och estetik och får barnen att njuta av sin vistelse ännu mer.

Köpcenter

Köpcentret Westfield North Lakes i Australien har skapat en fantastisk lekplats med "under havet" tema som är en destination i sig. Lekplatsens tema hämtade sin inspiration från ekosystemet på den närliggande Moreton Bay-kusten. Barn och föräldrar kan ta en välförtjänt paus från shoppingen på den spännande lekplatsen och fler besökare stannar längre på köpcentret.  

Besök Westfield North Lakes 

 

Restaurang

Den populära strandrestaurangen Sansibar på den tyska ön Sylt är mycket välkänd för sin höga kvalité på mat och sina omgivningar. Nu finns det ytterligare en del som gör restaurangen ännu mer lockande för familjer och det är den gigantiska robinia lekplatsen. Ägarna till Sansibar har en lång historia med KOMPAN och de beslöt sig för att kontakta KOMPAN igen för att uppdatera den gamla lekplatsen. Det nya temat associeras med havet och passar otroligt bra ihop med sanddynorna och omgivningen.

Bli inspirerad av Sansibars lekplats

Nöjescenter

Xscape nöjescenter i England har en interiör med massor av intressanta aktiviteter, men utsidan behövde något extra. Med en stor och färgglad lekplats garanteras aktiviteter för alla barn oavsett ålder eller förmåga, som dessutom passar perfekt med Xscapes tema.

Förvandla ett tomt område till ett lekområde

Köpcenter

Köpcentret Moiselles-Domont Eurocommercial, nära Paris, förvandlade shoppingupplevelsen till ett familjeäventyr med en unik lekplats utomhus. Med 4,5 miljoner besökare per år ville de göra något extra för barnfamiljer och bygga en plats som lockar barn så fort de ser det från parkeringen.

Ta del av kundresan